[한화오션] HR & Payroll Administrator 구인 (계약직 9개월 - Maternity cover)
페이지 정보
작성자
본문
1. 구인(업무) 내용 :
1) HR Administration
• Maintain and update employee records in compliance with company policies and legal requirements
• Assist with the local recruitment process, including scheduling interviews and documentation
• Support employee inquiries regarding HR policies and procedures
• Communicating with HQ and providing relevant reports as required
• Other HR related tasks as required by the business
2) Payroll Management
• Prepare and process payroll on a monthly basis
• Handle payroll-related queries and resolve any discrepancies
• Prepare and submit payroll reports to HMRC and the Managing Director
3) Financial report
• Prepare and process monthly bookkeeping
• Verify that all receipts and invoices were correctly booked through the system
• Create monthly financial reports and report them to relevant stakeholders
• Collect VAT information and match it with our accounting agency’s data
• Ad hoc tasks as required
Requirements
• Good level of spoken and written Korean highly desired
• At least 3~5 years of hands-on experience in HR and payroll administration or a similar role (accounting assistant, etc.)
• Experience with payroll systems and familiarity with payroll taxes and regulations
• Strong attention to detail and ability to manage multiple tasks and deadlines
• Excellent communication and interpersonal skills
• Ability to handle sensitive information with confidentiality
• Self-motivated, ability to work independently and as part of a team
2. 요구되는 영어수준 : 상 (현지 영국인 법인장에게 매주 영어로 보고해야 함)
3. 위치 : 빅토리아 스테이션
4. 근무요일 및 시간 : Full time or Part time (Probation 3개월)
5. 계약 시작/종료 : 올 7월 초 ~ 익년 3월
6. 급여조건 : 협의
(금액 - '협의 후 결정' 사용금지, 최소금액 명시, 주급/월급, 현금/체크, 유급휴가 여부 등 상세히)
7. 유급휴가 여부 : 연 28일 (Bank holiday 별도), 계약기간에 따라 pro-rata 로 계산됨
8. 트레이닝/트라이얼 여부와 페이 지급 여부 : 7월 한달간 인수인계예정이며 급여 지급됩니다.
9. 기타(해당되는 사항에 모두 기재)
9-1. 보장되는 하루 미니멈 근무시간 : 7.5 시간
9-2. 제공/비제공 사항(ex. 고무장갑 없음 or 점심 제공 등등) :
9-3. 영국 내 사업자등록 유무 : 있음
9-4. NI넘버 등록 가능 유무 : 있음
회계 및 인사 전공 또는 유관 경력 있는 자만 지원 가능.
비자 스폰 없기 때문에 영국내 합법적으로 워킹이 가능하신 분만 지원 가능. 워홀 비자 지원가능.
1차 인터뷰 (담당자, 법인장), 2차인터뷰 (본사 GHR) 후 최종 확정
지원을 원하실 경우 CV를 admin@hanwhaocean.co.uk. 로 보내주세요.
감사합니다.
1) HR Administration
• Maintain and update employee records in compliance with company policies and legal requirements
• Assist with the local recruitment process, including scheduling interviews and documentation
• Support employee inquiries regarding HR policies and procedures
• Communicating with HQ and providing relevant reports as required
• Other HR related tasks as required by the business
2) Payroll Management
• Prepare and process payroll on a monthly basis
• Handle payroll-related queries and resolve any discrepancies
• Prepare and submit payroll reports to HMRC and the Managing Director
3) Financial report
• Prepare and process monthly bookkeeping
• Verify that all receipts and invoices were correctly booked through the system
• Create monthly financial reports and report them to relevant stakeholders
• Collect VAT information and match it with our accounting agency’s data
• Ad hoc tasks as required
Requirements
• Good level of spoken and written Korean highly desired
• At least 3~5 years of hands-on experience in HR and payroll administration or a similar role (accounting assistant, etc.)
• Experience with payroll systems and familiarity with payroll taxes and regulations
• Strong attention to detail and ability to manage multiple tasks and deadlines
• Excellent communication and interpersonal skills
• Ability to handle sensitive information with confidentiality
• Self-motivated, ability to work independently and as part of a team
2. 요구되는 영어수준 : 상 (현지 영국인 법인장에게 매주 영어로 보고해야 함)
3. 위치 : 빅토리아 스테이션
4. 근무요일 및 시간 : Full time or Part time (Probation 3개월)
5. 계약 시작/종료 : 올 7월 초 ~ 익년 3월
6. 급여조건 : 협의
(금액 - '협의 후 결정' 사용금지, 최소금액 명시, 주급/월급, 현금/체크, 유급휴가 여부 등 상세히)
7. 유급휴가 여부 : 연 28일 (Bank holiday 별도), 계약기간에 따라 pro-rata 로 계산됨
8. 트레이닝/트라이얼 여부와 페이 지급 여부 : 7월 한달간 인수인계예정이며 급여 지급됩니다.
9. 기타(해당되는 사항에 모두 기재)
9-1. 보장되는 하루 미니멈 근무시간 : 7.5 시간
9-2. 제공/비제공 사항(ex. 고무장갑 없음 or 점심 제공 등등) :
9-3. 영국 내 사업자등록 유무 : 있음
9-4. NI넘버 등록 가능 유무 : 있음
회계 및 인사 전공 또는 유관 경력 있는 자만 지원 가능.
비자 스폰 없기 때문에 영국내 합법적으로 워킹이 가능하신 분만 지원 가능. 워홀 비자 지원가능.
1차 인터뷰 (담당자, 법인장), 2차인터뷰 (본사 GHR) 후 최종 확정
지원을 원하실 경우 CV를 admin@hanwhaocean.co.uk. 로 보내주세요.
감사합니다.
비추천0
댓글목록
등록된 댓글이 없습니다.